warsztaty w fashion school


cześć!

Dzisiaj mam wolny wiec chciałabym powiedzieć wam, o tym, co działo się w Poznaniu w ten weekend:)

W sobotę odbyły się dni otwarte Fashion School w Poznaniu. Szczerze mówiąc mało wiedziałam o tej szkole, dopóki nie „wpadł” mi na facebooku link o warsztatach, które szczególnie mnie zainteresowały.
W ramach promocji szkoły, odbyły się warsztaty modowe i wizażowe. Wykorzystałam swoją wolną sobotę i zapisałam się na oba wydarzenia:)
"MODA W WITRYNIE" to temat zajęć modowych. Można się było nauczyć, jak stworzyć wiosenną witrynę z niczego (dosłownie). Uczestnicy warsztatów zostali podzieleni na grupy, każda grupa była odpowiedzialna za swojego manekina, dodatki lub tło witryny. Ja, wraz z Natalą (link) miałyśmy za zadanie wymyślić strój z kawałka firanki, niebieskiego materiału wielkości kartki A4, rolki papieru i skrawków zielonego zamszu. Z firanki wyszła spódniczka, a pognieciony papier wykorzystałyśmy, aby nadać jej rozkloszowany charakter. Materiał posłużył za gorset, a zielone resztki zamszu za pasek i naszyjnik.
Jako, że wszystkie elementy witryny miały ze sobą współgrać, musiałyśmy bacznie obserwować, co w tym czasie tworzą inne osoby. Po połączeniu sił wyszedł naprawdę fajny efekt. Efekty pracy można podziwiać na zdjęciach poniżej.
Nastepnie udałyśmy się na godzinę wizażu ( makijaż bez tajemnic ) o tym, jak stworzyć idealny i trwały makijaż. Mowa była o makijażu wyjściowym, tym codziennym, robionym w pośpiechu jak również o makijażowych trendach na nadchodzący sezon. Wszystkich wskazówek i rad udzielała Marzena Lampasiak.
W szkole mogliśmy też korzystać z bogatej strefy show room, a o poczęstunek zadbały Babki Cafe. Mimo, że nie znalazłam dla siebie bluzy po którą poszłam, pocieszyłam się koszulką od Tinta Negra, co nawet wyszło na lepsze :)

Jeśli ktoś zastanawia się właśnie nad wyborem szkoły fashion, polecam :)
Noi wypatruje kolejnych warsztatów bo naprawdę warto się tam wybrać! 

zdjęcia pochodzą z fun page szkoły fashion school link








 












W czwartek mam zamiar pójść na wykład Piotra Szaradkowskiego ("spotkanie z modą") z projekcją filmu Ubierz mnie  w SALI TEATRALNEJ Collegium Maius w Poznaniu.


Może ktoś chciałby wybrać się ze mną?:)

9 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia, i nieziemskie sukienki ! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <3
    Śliczne zdjęcia :)
    niesamowite sukienki!
    Obserwuję !
    dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę warsztatów *.*
    Wyglądałaś cudownie :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. really love this post hun!! Your blog is amazing!
    wanna follow each other via Bloglovin' and GFC? It would be a pleasure for me! Just let me know! have a nice weekend.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym poszła na takie zajęcia, wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja - niezapomniane :) . Widzę byłaś też na wizażu ;). Może się jeszcze na jakiś warsztatach spotkamy!
    Odpisane z wielkim opóźnieniem, ale miałam pierwsze zaliczenia z projektowania, i nie miałam na nic czasu.
    POZDRAWIAM!

    www.madeingarcha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa sprawa takie warsztaty, zwłaszcza dla kogoś kto interesuje się modą :)

    OdpowiedzUsuń