hej!

Uwielbiam takie wieczory, gdy po całym tygodniu ostrego wkuwania wreszcie mogę odetchnąć, zjeść w spokoju obiad, wziąć książkę, czasopismo czy obejrzeć serial. Dzisiaj postanowiłam również napisać do Was pierwszy post. Nie zamierzam rozpisywać się o sobie, jeśli ktoś zechce, pozna mnie w kolejnych notkach:) 
6.04, czyli w zeszłą sobotę odbył się w Poznaniu po raz piąty już projekt Mała Czarna. Miałam okazję wybrać się do Concordia Design i zobaczyć całe wydarzenie na żywo. Nie spodziewałam się, że będzie tak dużo osób, pewnie gdybym wiedziała przyszłabym trochę wcześniej:) Na pokazie m.in. mogłam podziwiać kolekcje pozerki.blogspot.com , milovblog.blogspot.com oraz, co mnie osobiście bardzo urzekło: pokaz INFINI z materiałów Ikei, z którego przygarnęłabym kombinezon w kropki i zieloną kurteczkę:) W przerwach można było również zajrzeć do bogatej strefy show room (legginsy DEPP TRIP pojawią się chyba na mojej liscie MUST HAVE!)

Jutro kolejna aktywna sobota! W szkole Fashion School w Poznaniu, z okazji dni otwartych odbędzie się wiellki Show Room oraz warsztaty mody i wizażu na które oczywiście się zapisałam :) Wpadajcie bo warto! 
Zamierzam też upolować jakiś ładny wiosenny ciuszek!

Warsztaty modowe: MODA W WITRYNIE - zasady Visual merchandising
Prowadząne przez: Polcie Dzik (Give Me Five) oraz warsztaty wizażowe
KULISY WIZAŻU – makijaż bez tajemnic Marzeny Lampasiak (AUBERGINIA)


Pozdrawiam i życzę miłego piąteczkuu :*











zdjęcia pochodzą z fun page ProjektMalaCzarna



koszula: H&M
zegarek: allegro.pl
torebka: house

18 komentarzy:

  1. bardzo ładna z Ciebie dziewczyna! :) czekam na więcej!
    dziękuję za odwiedziny.

    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkretnie sie prezentujesz , fajnie wyglądasz :) POzdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, już mi się wszystko podoba! Oby tak dalej! :) Czekam na kolejne posty i dołączam do grona obserwatorów! :) Wpadnij do mnie, rozejrzyj się, może też zaobserwujesz ;> Pozdrawiam!
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy post i od razu z takiego wydarzenia :) Świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i również obserwuję. :D
    Podoba mi się tutaj. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia:) Tak kolorowo i wiosennie:) Super wyglądałaś. Piękna koszula:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. extra relacja....
    super zdjęcia:)
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blogowanie jest ciekawe,ja tez wystartowalam dopiero nie dawno:)))

    Szkoda,ze Gorzów to takie male miasto,bo wybrala bym sie chetnie na warsztaty tego typu:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!!! Bardzo spodobał mi się motyw kwiatowy na spodniach i bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję ślicznie i powodzenia życzę w łapaniu formy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie sie zapowiada:)
    Dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny blog
    Śliczne zdjęcia
    obserwuje ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super! zapraszam do obserwowania, i do polubienia naszej strony na fb, a także na nowy post pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja miętowa koszula super:)

    +obserwuję i zapraszam:
    http://caths-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia a Ty wyglądałaś baaardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń